1403/03/31

چگونه فرهای جیری را بدست آوریم: 15 نکته مرحله 24

فرهای جیری یک مدل موی محبوب در دهه 1980 بود که با فرهای براق، مشخص و مرطوب مشخص می شد. اگر به داشتن فرهای جیری علاقه دارید، در اینجا 15 مرحله و 24 نکته برای کمک به شما در دستیابی به این ظاهر وجود دارد:

1. نوع موی خود را بسنجید:فرهای جیری روی موهای مجعد یا موج دار طبیعی بهترین کار را دارند. اگر موهای صافی دارید، قبل از اقدام به ایجاد فرهای ژری، به دنبال پرم باشید.

2. موهایتان را آماده کنید:مطمئن شوید که موهایتان تمیز و عاری از هرگونه محصول حالت دهنده یا باقی مانده است. قبل از شروع فرآیند از شامپوی شفاف کننده برای از بین بردن هرگونه تجمع استفاده کنید.

3. موهایتان را مرطوب کنید:یک نرم کننده یا مرطوب کننده عمیق روی موهایتان بمالید تا مطمئن شوید که به خوبی هیدراته شده اند. این مرحله برای دستیابی به درخشش خاص فرهای جیری بسیار مهم است.

4. موهای خود را تقسیم کنید:موهای خود را با استفاده از گیره یا کش مو به چند قسمت تقسیم کنید. این کار استفاده از محلول فر کردن را آسان تر می کند و پوشش یکنواخت را تضمین می کند.

5. از پوست و لباس خود محافظت کنید: از آنجایی که محلول فر کردن ممکن است نامرتب باشد، مهم است که با پوشیدن یک پیراهن کهنه یا قرار دادن حوله دور شانه از پوست و لباس خود محافظت کنید.

6. محلول پیچش را بمالید:دستورالعمل های ارائه شده همراه با محلول پیچش را به دقت دنبال کنید. شروع به استفاده از آن در یک قسمت از موهای خود کنید و مطمئن شوید که هر تار کاملاً اشباع شده است.

7. موهایتان را شانه کنید:از یک شانه با دندانه پهن یا انگشتانتان استفاده کنید تا محلول فرکننده را به طور مساوی بین موهایتان پخش کنید. این به ایجاد فرهای یکنواخت کمک می کند.

8. اعمال فعال کننده:بعد از استفاده از محلول فر کردن، از یک محصول فعال کننده که مخصوص فرهای Jheri طراحی شده است استفاده کنید. آن را به طور یکنواخت در سراسر موهای خود بمالید تا فرآیند فر کردن آن فعال شود.

9. فرهای خود را شکل دهید:از یک برس یا شانه کوچک برای فرم دادن به فرهای خود به شکل دلخواه استفاده کنید. می‌توانید فرهای تنگ و مشخص یا فرهای آزادتر و طبیعی تر را انتخاب کنید.

10. فرهای خود را تنظیم کنید:برای تنظیم فرهای خود، از یک سشوار کلاهدار استفاده کنید یا برای مدت زمان توصیه شده که روی بسته بندی محلول فرکننده مشخص شده است، زیر سشوار بنشینید. این مرحله برای شکل گیری صحیح فرها بسیار مهم است.

11. موهایتان را آبکشی کنید:بعد از سپری شدن زمان مشخص شده، موهایتان را کاملا با آب ولرم آبکشی کنید تا محلول فرکننده و فعال کننده باقیمانده از بین برود.

12. از خنثی کننده استفاده کنید:برای جلوگیری از فر شدن و بازیابی تعادل pH موهایتان، یک خنثی کننده را دنبال کنید. آن را به طور یکنواخت روی موهای خود بمالید و بگذارید برای مدت زمان توصیه شده روی موهایتان بماند.

13. آبکشی مجدد:زمانی که خنثی کننده برای مدت زمان مشخصی روشن شد، موهای خود را با آب ولرم کاملا آبکشی کنید تا آثاری از محصول پاک شود.

14. از یک نرم کننده مرطوب کننده استفاده کنید:بعد از آبکشی، از نرم کننده مرطوب کننده استفاده کنید تا رطوبت را جبران کرده و فرهای خود را تغذیه کنید. قبل از اینکه آن را بشویید، چند دقیقه بگذارید روی آن بماند.

15. فرهای جیری خود را حالت دهید و از آنها نگهداری کنید:برای حفظ فرهای ژری، به طور مرتب از کرم یا روغن فر مرطوب کننده استفاده کنید تا آنها را هیدراته و براق نگه دارد. از حالت دادن گرمای بیش از حد خودداری کنید و با استفاده از روبالشی ابریشمی یا ساتن از فرهای خود در هنگام خواب محافظت کنید.

در اینجا 24 نکته اضافی برای کمک به شما برای دستیابی به بهترین نتایج با فرهای Jheri آورده شده است:

  1. محصولات با کیفیت بالا را که به طور خاص برای فرهای Jheri طراحی شده اند انتخاب کنید.
  2. از پردازش بیش از حد موهای خود با مواد شیمیایی خشن خودداری کنید.
  3. اگر در مورد انجام این فرآیند خودتان مطمئن نیستید، به دنبال کمک حرفه ای باشید.
  4. صبور باشید زیرا ممکن است کمی طول بکشد تا تکنیک شما کامل شود.
  5. اندازه‌ها و مدل‌های فرهای مختلف را آزمایش کنید تا بهترین مورد را پیدا کنید.
  6. برای جلوگیری از خشکی از فرهای Jheri خود در برابر قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید محافظت کنید.
  7. از استفاده از محصولات سبک سنگین که میتوانند فرهای شما را سنگین کنند، خودداری کنید.
  8. انتهای خود را مرتباً کوتاه کنید تا فرهای سالمی داشته باشید.
  9. موهای خود را مرتباً نرم کنید تا مرطوب بماند.
  10. از مسواک زدن فرهای خود در هنگام خشک شدن برای جلوگیری از موخوره خودداری کنید.
  11. از یک شانه با دندانه پهن یا انگشتانتان برای باز کردن موهایتان به آرامی استفاده کنید.
  12. برای رطوبت بیشتر بین شستشوها از یک نرم کننده استفاده کنید.
  13. موهای خود را بیش از حد نشویید، زیرا این کار می‌تواند روغن های طبیعی را از بین ببرد و منجر به خشکی شود.
  14. برای محافظت از فرهای خود و جلوگیری از موخوره با کلاه یا روسری ساتن بخوابید.
  15. از دستکاری بیش از حد فرهای خود برای جلوگیری از شکستگی خودداری کنید.
  16. از فرهای Jheri خود در حین شنا با پوشیدن کلاه شنا یا استفاده از نرم کننده مخصوص قبل از ورود به آب محافظت کنید.
  17. از یک ضمیمه پخش کننده در هکتار خود استفاده کنیدخشک کن مادون قرمز برای توزیع ملایم گرما در هنگام طراحی.
  18. از استفاده از ابزارهای حالت دهنده حرارتی، مانند اتوهای تخت یا اتوهای فرکننده خودداری کنید، زیرا میتوانند به فرهای شما آسیب برسانند.
  19. هر زمان ممکن است برای به حداقل رساندن آسیب حرارتی، خشک کردن هوا را انتخاب کنید.
  20. بافت طبیعی فرهای Jheri خود را در آغوش بگیرید و از حالت دادن یا دستکاری بیش از حد خودداری کنید.
  21. از استفاده از محصولات حاوی الکل خودداری کنید، زیرا میتوانند موهای شما را خشک کنند.
  22. مراقب ترکیبات موجود در محصولاتی که استفاده می کنید باشید و آنهایی را انتخاب کنید که سولفات یا مواد شیمیایی خشن ندارند.
  23. از فرهای Jheri خود در برابر شرایط آب و هوایی شدید، مانند بادهای سرد یا رطوبت زیاد، که می‌تواند باعث ایجاد موخوره شود، محافظت کنید.
  24. روال مراقبت از موهای خود را حفظ کنید و به فرهای جیری خود توجه لازم را بدهید.

 


فرم در حال بارگذاری ...